Parce Mihi Domine





[Versum 1]
Parce mihi, Domine
Nihil enim sunt dies mei
Quid est homo, quia magnificas eum?
Aut quid apponis erga eum cor tuum?

[Versum 2]
Visitas eum diluculo
Et subito probas illum
Usquequo non parcis mihi
Nec dimittis me, ut glutiam salivam meam?

[Versum 3]
Peccavi, quid faciam tibi
O custos hominum?
Quare posuisti me contrarium tibi
Et factus sum mihimet ipsi gravis?

[Versum 4]
Cur non tollis peccatum meum
Et quare non aufers iniquitatem meam?
Ecce, nunc in pulvere dormiam
Et si mane me quaesieris, non subsistam



Verschone mich, Herr,
denn meine Tage zählen nichts.
Was ist der Mensch, dass du ihn erhebst?
Und warum solltest du dein Herz auf ihn setzen?
Und warum besuchst du ihn jeden Morgen und versuchst ihn ohne Unterlass?
Wirst du nicht von mir weichen, noch mich verlassen, bis ich meinen Speichel schlucke?
Ich habe gesündigt, was soll ich dir tun, O Erretter der Menschheit?
Warum hast du mich dir gleichgesetzt, so dass ich mir selber zur Last werde?
Warum verzeihst du nicht meine Missetaten und tilgst meine Sünden?
Denn nun werde ich im Staube schlafen, und in der Früh wirst du mich vergeblich suchen.




Der 'Parce mihi Domine' aus Cristóbal de Morales Officium Defunctorum wurde als Key-Track (in drei Versionen) auf dem meistverkauften Jazz- und Klassik-Album von 1994, Officium, von Jan Garbarek und dem Hilliard Ensemble verwendet.



Addendum

The album "Officium," a collaboration between saxophonist Jan Garbarek and the Hilliard Ensemble, features three versions of "Parce mihi Domine," a motet by 16th-century composer Cristóbal de Morales. These renditions are strategically placed at the beginning, middle, and end of the album, serving as thematic anchors that unify the diverse selection of pieces. The opening and closing versions incorporate Garbarek's saxophone improvisations alongside the Ensemble's vocals, while the central version is performed solely by the vocal quartet. This arrangement creates a cohesive listening experience, with "Parce mihi Domine" acting as a recurring motif that ties the album together. ​

Source:  ECM Reviews



Comments

Popular posts from this blog

Thank you!

Inkompetenzkompensationskompetenz

Scattered